Lexus GS
Lexus GS
Почти европейски...
Откакто Lexus бе представен в края на 80-те години на миналия век, марката буквално разцъфтя. В момента марката си е изградила имиджа на производител на качествени, престижни и надеждни автомобили. Новият GS е последното произведение на Lexus, като неговата задача ще бъде да се конкурира с BMW 5 Series и Mercedes E-Class… и на хартия поне притежава всичко нужно, за да намери своето място в този клас.В момента започва постепенно да се представя нов дизайнерски език на Lexus, като е видимо, че GM е създаден, за да се хареса на европейския пазар. Разбира се, има и някои по-японски елементи в екстериора, но като цяло моделът може да мине за представител на европейска марка.
Отвътре обаче трябва да се признае, че Lexus малко издиша спрямо предлаганото от Европа. Броят на уредите е достатъчно голям, а и ергономията е на добро ниво, но като цяло изглежда като интериора на по-евтин автомобил. Някои от детайлите са просто в повече, а може да се постави под въпрос и изборът на материалите. Например на волана, за половината на който само са дизайнерите са разчитали на дърво, наистина му липсва нещо по отношение на външен вид и на допир. За сметка на това обаче останалото не може да бъде подложено на никакви оправдани критики, тъй като кабината е достатъчно комфортна и просторна. Междувпрочем същото може да се каже и за багажника.
Новият 4.6-литров V8 двигател на Lexus определено e един отличен избор, като в сравнение с представителите от Германия той впечатлява с достатъчно мощност, лесен достъп до тази мощност, отлично държание и много добра икономия на гориво. Осемстепенната трансмисия представлява истински представител на човешкия гений, въпреки че в реални условия понякога не сменя предавките перфектно. Освен това допълването на толкова много предавки реално кара трансмисията понякога малко да се бави.
0 Comments:
Post a Comment
Subscribe to Post Comments [Atom]
<< Home