Sunday, 15 February 2009

Lexus GS


Lexus GS

Почти европейски...

Откакто Lexus бе представен в края на 80-те години на миналия век, марката буквално разцъфтя. В момента марката си е изградила имиджа на производител на качествени, престижни и надеждни автомобили. Новият GS е последното произведение на Lexus, като неговата задача ще бъде да се конкурира с BMW 5 Series и Mercedes E-Class… и на хартия поне притежава всичко нужно, за да намери своето място в този клас. 

В момента започва постепенно да се представя нов дизайнерски език на Lexus, като е видимо, че GM е създаден, за да се хареса на европейския пазар. Разбира се, има и някои по-японски елементи в екстериора, но като цяло моделът може да мине за представител на европейска марка. 

Отвътре обаче трябва да се признае, че Lexus малко издиша спрямо предлаганото от Европа. Броят на уредите е достатъчно голям, а и ергономията е на добро ниво, но като цяло изглежда като интериора на по-евтин автомобил. Някои от детайлите са просто в повече, а може да се постави под въпрос и изборът на материалите. Например  на волана, за половината на който само са дизайнерите са разчитали на дърво, наистина му липсва нещо по отношение на външен вид и на допир. За сметка на това обаче останалото не може да бъде подложено на никакви оправдани критики, тъй като кабината е достатъчно комфортна и просторна. Междувпрочем същото може да се каже и за багажника. 

Новият 4.6-литров V8 двигател на Lexus определено e един отличен избор, като в сравнение с представителите от Германия той впечатлява с достатъчно мощност, лесен достъп до тази мощност, отлично държание и много добра икономия на гориво. Осемстепенната трансмисия представлява истински представител на човешкия гений, въпреки че в реални условия понякога не сменя предавките перфектно. Освен това допълването на толкова много предавки реално кара трансмисията понякога малко да се бави. 

Иначе при мощност от 350 к.с. има гаранция, че GS 460 може да бъде много бърз, въпреки че целта на трансмисията като че ли е да не се минава над 3000 об/мин ида се поддържа един оптимален разход на гориво. Педалът на газта трябва да бъде натиснат наистина здраво, за да може V8 двигателят наистина да изръмжи...



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home